Kundeklubb hos Joy Shop

Vellykket utrulling av kasseløsning og kundeklubb hos Joy Shop

Lindbak er svært glade for samarbeidet som vi har med Joy, som er en fremgangsrik motekjede for kvinner midt i livet. I løpet av 2014 jobbet vi sammen med Joy med flere parallelle prosjekter. En forutsetning for at disse prosjektene kunne gjennomføres, var utrulling av Lindbak POS som har støtte for omnikanal. Gjennom Lindbak POS kunne vi tilby utvidet funksjonalitet av kundeklubben og kobling til webshop. Joy passet samtidig på at kasse og webshop ble tettere integrert, og med kobling til den nordiske adresseleverandøren Bisnode kan kunden bli medlem og samle poeng i kundeklubben, uansett hvor kunden handler.

“Joy har hatt stor fremgang med utviklingen av sin kundeklubb og med sin webshop. Butikkene har jobbet utrolig bra med å rekruttere medlemmer i kundeklubben siden starten i juni 2014, og nå er Joy Club oppe i imponerande 115 000 medlemmer”, sier Annette Simonsson, IT-sjef hos Joy Shop (bildet).

Logg inn

Glemt passordet ditt?

Få e-post med nytt passord

Registrer